MOTION CONTROL – Groove Tool

Groove Tool je drugi album ovog house projekta iz Norveške. Oddgeir Hvidsten započeo je karijeru u projektu Neural Network s kojim je izdao dva ambient albuma za kuću Origo Sound. Nakon odlaska iz tog projekta, počeo je produkciju plesnije elektronske glazbe pod imenom Motion Control i uspio zainteresirati managere sa engleske kuće Universal Code, sa kojima je potpisao ugovor. Za Universal Code izdao je dva EP-a, koji su kasnije zajedno sa još jednim neobjavljenim mini albumom bili izdani kao prvi album Digits za Dansku nakladničku kući Beatservice Records. Dok je album Digits bio izrazito underground orijentiran, novi materijal donosi radikalnu promjenu u produkciji koja seže od Detroit housea, drum'n' bassa, pa sve do disco glazbe 70-ih, electro produkcije 80-ih i prepoznatljivih utjecaja francuske house scene. Na ovaj album nažalost nije uvršten singl Real Thing, koji je prošle godine bio dobro prihvačen, ali ne samo na Norveškoj sceni već i šire. Groove Tool i bez tog singla ostaje zanimljiv materijal koji će biti zanimljiv i površnim poznavateljima house scene, jer stilovi i zvukovi koje je Oggdeir ukomponirao u svoj materijal idu dalje od obićne house produkcije. Jedna od najzanimljivijih tema na albumu je Glossy Rubber koja spretno kombinira house, disco i samplirane zvukove kreketanja žaba. No specifična je i tema L'estetique de bass zbog upotrebe wahwah gitara. Norveški kritičari predviđaju albumu Groove Tool blistavu prodaju i smatraju ga jednim od najboljih ovogodišnjih albuma Norveške house scene.

Label: Beatservice

Motion Control Website