MENTALLO & THE FIXER – Love is the law

Nakon desetak godina postojanja ovo je posljednji album benda koji je obilježio underground electro scenu i još danas slovi kao jedan od najkvalitetnijih američkih bendova. Nakon što su braća Dassing (Gary i Dwayne) osnovali i izdali jedan album projekta Benestrophe, nastavili su 1990. godine pod nazivom Mentallo & The Fixer. Njihova je kompleksna produkcija impresionirala Tallu 2xlc, njemačkog oca techno glazbe, pa je nakon što je čuo samo nekoliko pjesama, odlučio sa njima potpisati ugovor za izdavanje albuma na svojoj novoosnovanoj etiketi Zoth Ommog. Njihov je prvi album Revelations 23 bio proglašen albumom mjeseca u svim značajnijim njemačkim časopisima koji se bave elektronskom glazbom i underground produkcijom. Istovremeno svoje albume izdaju za najpoznatiju američku nakladničku kuću Metropolis Records. Njihova je glazba previše specifična da bi se samo tako olako mogla opisati. Do danas nitko nije uspio kvalitetno iskopirati njihov stil, a bilo je pokušaja. Atmosfere svih izdanja prelaze iz mračnijeg ozračja, pa sve do fenomenalnih melankoličnih tema. Iako je ovo posljednji album, Gary Dassing i nadalje će producirati glazbu pod imenom Shimri. Bit će to projekat koji će se bazirati upravo na prije spomenutim melankoličnim temama, a u produkciju će biti uključeni klasični instrumenti, ali i ženski vokali. Posljednji album Love is the law dosta je sličan pretposljednjem albumu Algorythum na kojem se Gary pomalo odmaknuo od prepoznatljive produkcije i počeo dosta eksperimentirati. Algorythum je bio pomalo mračan album okrenut avangardnijim eksperimentalnim vidicima. Novi je album rađen na istom nivou, ali ipak nije toliko težak za slušanje. Stari Mentallo zvuk je prepoznatljiv, a to je ono najvažnije. Završeno je jedno poglavlje, no valja vidjeti što donosi Shimri, koji je završen i trebao bi biti na tržištu u listopadu ove godine.

Label: Metropolis

Mentallo & The Fixer Website