The Blackes Album – An industrial tribute to Metallica

Svima dobro poznata grupa METALLICA danas je jedan od najznačajnijih i najuspješnijih metal sastava na glazbenoj sceni. Radi se o grupi koja je još od početka 80-ih utjecala na cijeli niz ne samo metal sastava već i na ostale glazbene pravce, a u ovom slučaju i na autore sa electro/industrial scene. Bilo je za očekivati da će se kad tad pojaviti kompilacija kojom će poznata electro imena odati poštovanje kraljevima metala.
The Blackes Album - An industrial tribute to Metallica predstavlja neke od najznačajnijih europskih imena, ali isto tako i nekoliko novih američkih industrial grupa kao što su: Spew koji su obradili For whom the bell tolls ili pak Carbon s obradom pjesme The thing that should not be.
Sa sigurnošću se može reći da ovo izdanje obuhvaća najznačajnije pjesme ove iznimno uspješne metal grupe, jer su pjesme Nothing else matters, Batery, Sad but true, For whom the bell tols, master of puppets, damage Inc., Whenever I may roam, uistinu njihove "Himne". Žestina originalnih pjesama na ovom izdanju nije izgubljena, već je dobila svoju drugu dimenziju. Nothing elese matters u obradi APOPTYGMA BERZERK zvuči zaista fenomenalno i dosta smirenije od originala. Dobro poznata grupa DIE KRUPPS za ovu je kompilaciju odlučila obraditi Battery. Inače su Die Krupps veliki fanovi Metallice, ali i njihovi dobri prijatelji. Još 1992. godine izdali su mini album A Tribute To Metallica s pet obrada, uključujući battery, dok se na ovoj kompilaciji pojavljuje njihov novi remix. također su na svojem albumu I iz 1992. godine uvrstili obradu pjesme one. Ostala poznata electro imena koja se pojavljuju na The Blackest Album su IN STRICT CINFIDENCE (jedan od trenutno najznačajnijih njemačkih electro sastava) s obradom Sad but true, zatim BIRMINGHAM 6 s technoidnom obradom Seek and destroy, RAZED IN BLACK s Damage Inc., HELLSAU (es Swamp Terrorists) s Master of puppets i GODHEADS s Whenever I may roam.
The Blackest Album će bez dvojbe biti dobro prihvaćen i od strane brojnih fanova Metallice.

Label: Purple Pyramid /Eagle

Cleopatra Website