MOBY – Play

Mali veliki čovjek MOBY (Richard Melville-Hall) ovih je dana izdao svoj novi album jednostavnog naziva PLAY. Zašto Play? Na to pitanje Moby je odgovorio da se u blizini njegovog stana u New Yorku nalazi dječje igralište na kojem velikim slovima piše Play, pa mu se to činilo simpatičnim. Osim toga dobiva veliku besplatnu promociju na svim video recorderima, cd playerima, kazetofonima, jer se na njima nalazi ta jednostavna riječ PLAY. Novom albumu prethodila su dva singlea "Honey" (1998) i "Run On" (1999) (na kojem se nalazi sample iz pjesme Run On For A Long Time iz 1943. godine koju su izvodili Bill Landford & Landfordaires) koja su izazvala jako dobre kritike i s nestrpljenjem se očekivao PLAY. Za album na kojem je radio dvije godine napisao je 200 pjesama od kojih je samo 18 uvrstio na album. Tematski se PLAY pomalo nadovezuje na hit album iz 1995. godine "Everything Is Wrong" no ipak je svako novo Mobyjevo djelo priča za sebe. 1996. godine iznenadio je svoje fanove sa punk albumom "Animal Rights" da bi se godinu dana kasnije opet posvetio elektronskoj produkciji i izdao odličnu novu verziju teme za novi film o Jamesu Bonda. Odlučio je također mnoštvo glazbe koje je radio za filmove: Scream, The Saint, Joe's Apartement, Double Trap, ... uvrstiti na album "I Like To Score" (1997). Veliki techno hit "Go" ili albume "Moby" (1992) i "Ambient" (1993) nije potrebno spominjati, jer se već danas nalaze na počasnim mjestima glazbene produkcije 90-ih. Na novom albumu Moby ponovo povezuje sve što voli, od elektronike, gitara, ambijent zvukova, hip hop ritmova, pa sve do gospela i bluesa, koji se na ovom materijalu pojavljuje u prvom planu. Mješavima bluesa, hip hop ritmova i moderne elektronske produkcije u Mobyjevoj izvedbi zvuči zaista fenomenalno. Novi single "Bodyrock" izlazi krajem ovog mjeseca i zvuči kao mješavina Fatboy Slima i Mobyjeve James Bond teme. Za one koji nisu znali, Mobyjev djed Herman Melville napisao je legendarnu knjigu "Moby Dick" pa otuda i taj simpatičan nadimak ovom nadarenom, malom velikom glazbeniku. Zanimljiv ovogodišnji podatak je da su mu Guns 'N Roses platili povratnu avionsku kartu da dođe u Los Angeles kako bi ga zamolili da im producira novi album, što je Moby ljubazno odbio i obrazložio da ne namjerava sjediti u studiju godinu dana i raditi na tuđim pjesmama i idejama, već mu je važnija vlastita glazba za koju ima nepresušnih ideja. Kasnije je izjavio "1989. godine živio sam u Connecticatu u jednoj tvornici bez vode i grijanja, a Guns 'N Roses su bili največi i najpopularniji sastav na planetu. Devet godina kasnije oni mene zovu u LA i mole da im produciram novu ploču".

Moby Website