MOBY – 18

Nakon više od 10 milijuna prodanih primjeraka albuma Play, Moby se našao pred teškim zadatkom, snimiti dostojnog nasljednika. Iako nikada nije previše mario za mišljenja drugih i uvijek je radio baš suprotno od onog što bi kritika ili publika očekivala, ipak je odlučio napraviti svojevrstan nastavak svog najprodavanijeg albuma. Koliko je u tome uspio pokazat će idućih nekoliko mjeseci kada se zbroji lova ubrana u Americi i Europi, iako u to nema sumnje jer je već broj 1 u Velikoj Britaniji. Iako se našao pod neizmjernim pritiskom javnosti, ali i onih ljudi u lijepim, skupocjenim odijelima, ipak se nije dao pokolebati. Zatvorio se u svoj kućni studio s mnoštvom starih gospel, blues i sličnih cd-a, da bi isproducirao novi album koji će biti vrijedan nasljednik Playa. Prvi singl We are all made of stars suprotan je svemu onome što smo čuli na posljednjem albumu, a isto tako razlikuje se od ostataka novog materijala. Singl je rađen u prepoznatljivoj Bowievoj berlinskoj fazi, a samo je bilo pitanje vremena kada će Moby u svoju produkciju ukomponirati nešto od svog najvećeg heroja. To mu je itekako uspjelo. No što je s ostatkom albuma? Bez brige, sve funkcionira dobro, svih 18 pjesama uklopljeno je u pažljivo osmišljenu blues, gospel new wave cjelinu koja će na vas magično djelovati punih 70 minuta. Lista suradnika koji se pojavljuju samo kao vokalisti izuzetno je zanimljiva. Ime koje će vam svakako biti jedno od najzanimljivijih je Sinead O'Connor u pjesmi Harbour. Disko kraljica 70-ih Sylvia Robinson pojavljuje se u pjesmi Sunday (The Day Before My Birthday) koja bi mogla postati jedan od novih singlova. Tu su još MC Lite i Angie Stone u pjesmi Jam for the laidies koja bi se mogla opisati kao nešto mekanija verzija starog singla Bodyrock. Možda sve pjesme s albuma 18 neće biti licencirane za razne reklamne spotove i marketinške kampanje, ali će svakako zainteresirati sve koji u svojoj kolekciji brižno čuvaju Play. Prognozirati neke od novih singlova je teško, no velike šanse imaju: In my heart, Jam for the laidies, One of these mornings, Another Woman, Extreme ways, Sunday (The Day Before My Birthday) i Harbour.

p+c 2002.

Moby Website
2002. Elektronski Zvuk