NOCOMMENT – I won't cry (song for a stranded mergirl)

Još jedan u nizu novih i dobrih electro pop izdanja. Njemački NoComment razveselit će ovih dana sve ljubitelje kvalitetnog njemačkog pop zvuka i ženskih vokala. NoComment slave dvanaestogodišnjicu postojanja i ovogodišnje osnivanje svoje nakladničke kuće Nanopop (www.nanopop.de). Iako su svoju karijeru započeli također na vlastitoj etiketi Psyquil Records sa izdavanjem na kazetama, to je uskoro urodilo plodom i tijekom godina potpisuju ugovore sa Subtronic Records, Vision Records, TCM Recordings da bi na kraju ipak sve opet uzeli u svoje ruke. NoComment će uskoro objaviti svoj novi album Underwater Tales, a odlična najava upravo je singl I won't cry (song for a stranded mergirl). Inaće je to starija pjesma koja je bila objavljena na posljednjem albumu, ali se toliko svidjela Markusu Reinhardtu (Wolfsheim) da je odlučio pomoći u produkciji i napraviti novi, više pop orijentirani singl. U tome mu je pomogao višegodišnji producent/suradnik Jose Alvares-Brill (Witt/Heppner, Wolfsheim, De/Vision, Beborn Beton), a rezultat je veseli i radijski orijentirani pop singl. NoComment su na neki način posebna grupa zahvaljujući ženskom vokalu, što je danas rijetkost u ovom glazbenom pravcu. Osim radio i maxi verzije, ovaj maxi CD donosi još četiri nove pjesme koje neće biti objavljene na novom albumu, ali će zato na albumu biti predstavljena zanimljiva suradnja sa Wolfgangom Schroedlom, pjevačem njemačke grupe Liquido u pjesmi It's not too late. Ta će pjesma također biti singl kasnije ove godine, no bit će izdana u sklopu kampanje za djecu Černobila.

Label: Nanopop

Nocomment Website