ONETWO – Instead

Onetwo je nova provokativna i teatralna electro pop grupa-projekt, sastoji se od dva člana koja su sa svojim grupama u kojima su djelovali, prodali više od 20 milijuna albuma. Njihovo je glazbeno i produkcijsko umijeće neupitno. Muška polovica benda je producent i klavijaturista Paul Humphreys iz OMD (Orchestral Manoeuvres in the Dark). Inspirirani njemačkom elektronskom glazbom, OMD su stvorili i utjecali na mnoga pravila koja su kasnije koristili electro pop bendovi. Poznati su po izvanrednom programiranju, poznavanju tehnologije, smislu za melodiju i pomalo mračnom i čudnom smislu za humor. OMD su 80-ih bili jedinstvena electro grupa. Ženska polovica benda je pjevačica/producentica Claudia Brücken, članica glam-goth electro grupe Propaganda koja je osnovana u Dusseldorf, gradu iz kojeg dolaze i Kraftwerk. Od Kraftwerka su mnogo naučili o formi, sadržaju i imidžu. Debitantski singl Dr. Mabuse producirao je jedan od najuspješnijih i najutjecajnijih producenata 80-ih, Trevor Horn (ABC, Frankie Goes to Hollywood, Grace Jones, Tom Jones, Barry Manilow, Paul McCartney, Pet Shop Boys, Grace Jones, Propaganda, Spandau Ballet, Seal, Simple Minds, Rod Stewart, Tina Turner, Art of Noise, Band Aid, T.a.t.u.). Na albumu A Secret Wish surađivali su sa Hornom, Stephenom Lipsonom (producentom: Eurythmics, Frankie Goes To Hollywood, Grace Jones, Pet Shop Boys, Simple Minds, Cher, The Animals, Backstreet Boys, Boyzone, Ronan Keting, ...) i Davidom Sylvianom iz grupe Japan. Upravo taj album slovi kao jedan od najznačajnijih izgubljenih klasičnih albuma iz 80-ih. Osim jedinstvene autorske kombinacije Paul Humphreys / Claudia Brücken, debitantski album Instead, odnosno prvi najavni singl Cloud nine poseban je po suradnji Claudije Brücken sa jednim od najkvalitetnijih tekstopisaca današnjice, Martinom L. Goreom iz Depeche Mode. Posebnost ove suradnje je ta što Martin nikada ne piše za druge, već samo za Depeche Mode, no sa Claudijom je napravio izuzetak, očito zbog dugogodišnjeg prijateljstva. Kombinacija OMD-a i Propagande je očita, no kao fuzija funkcionira jako dobro. Prvo pojavljivanje ovog projekta na sceni bilo je 2005. godine sa EP izdanjem od pet pjesama nazvanom Item. EP je bio štampan u strogo limitiranoj tiraži. te i objavljuje ih na CD-u, a ta izdanja se mogu naručiti preko weba: www.depechemodelive.com

p+c 2007.
Label: There (There)

There music Website