OOMPH! – Plastik

Prvi ovogodiišnji singl Das Weisse Licht najavio je izlazak novog albuma pod nazivom Plastik. Video spot za Das Weisse Licht česti je gost na glazbenim satelitskim programima kao što su Viva Zwei ili njemački MTV. Spot koji je rađen za ovaj singl jedan je od ponajboljih koji je proizašao iz ovogodišnje njemačke produkcije video spotova. Za zanimljiv način predstavlja viziju svijeta budućnosti i ujedinjenja čovjeka i mašine. Das Weisse Licht po mojem je skromnom mišljenju jedan od najboljih singlova koji su Oomph! izdali u posljednjih nekoliko godina otkako su prešli u žešće industrail-metal vode. Posljednja tri albuma Defekt (1995), Wunschkind (1996), i Unrein (1998) bili su više okrenuti metal produkciji nego ebm s kojom su započeli na karijeru 1991. godine. Iako je njihov prvi album Unrein, nakon potpisivanja za Virgin Records ispao dosta žestok i sljedio je prijašnja dva albuma, novi album Plastik nešto je sasvim drugačije i bez sumnje njihovo najkvalitetnije djelo do sada. Kroz godine su OOMPH! razrađivali svoj stil i sada su stigli do najzrelijeg djela u svojoj karijeri, koje će ih samo potaknuti da rade još bolje i kvalitetnije. Plastik je album koji je prije svega dosta emotivan i melodiozniji od njihovih prijašnjih djela. Kako ne nedostaje one prepoznatljive gitarske žestine, na album Plastik su OOMPH! ukomponirali i najviše sintetičke produkcije do sada koje je izostala u većoj količini nakon prva dva albuma Oomph! (1992) i Sperm (1993). Album Plastik otvara singl Das Weisse Licht koji na najbolji način kombinira žestoki gitarski zvuk sa pop melodijom. Ostatak albuma je nešto drugačiji, ali globalno gledano može se osjetiti više manje pop ugođaj kojim su OOMPH! najvjerojatnije htjeli malo ublažiti svoj zvuk i više se približiti širem krugu publike. Potencijalni novi singl je bez sumnje pjesma Fieber koju je Dero otpjevao u duetu sa njemačkom rock kraljicom Ninom Hagen. Fieber je po svojoj melodioznosti i pop strukturi dosta bliska pjesma prvom singlu Das Weise Licht. Plastik je jedan od boljih ovogodišnjih albuma koji dolaze sa njemačke industrial-rock scene. Trenutno se OOMPH! nalaze na europskoj turneji zajedno sa Skunk Anansie. Novi će im album i ova turneja još više pomoći da se približe samom vrhu njemačkih rock grupa pošto ih tržište svrstava u taj glazbeni žanr. Gdje god da ih svrstavali, OOMPH! su jedan od nezaobilaznih njemačkih bendova nastalih u 90-im.

Label: Virgin

Oomph! Website