OOMPH! feat. NINA HAGEN – Fieber

Novi singl njemačkih electro metalaca OOMPH! bio je i za očekivati odmah nakon objavljivanja njihovog prošlogodišnjeg albuma Plastik. Nakon izuzetno uspješnog singla Das Weisse Licht, novi je singl Fieber samo nastavak onoga što nudi novi album. Kritika je album Plastik ocjenila kao njihovo najzrelije djelo u desetogodišnoj karijeri. Fieber zauzima posebno mjesto u njihovoj karijeri, jer je to po prvi puta da su OOMPH! odlučili na svojem materijalu surađivati sa nekim drugim autorom. U ovom slučaju to je poznata njemačka pjevačica Nina Hagen koja je u posljednje vrijeme dosta surađivala sa underground scenom odnosno electro industrial grupama. Tu valja spomenuti njemačko američku grupu KMFDM koja je na svojem posljednjem albumu Adios ugostila Ninu Hagen na dvije pjesme. Duet Oomph! sa Ninom Hagen bio je hvaljen po svom časopisima koji su donosili članke o grupi ili recenzije novog albuma. Dero, Flux i Crap (Oomph!) nisu posvečivali preveliku pažnju toj suradnji i nisu htjeli oko toga raditi veliku buku. "Pozvali smo Ninu Hagen da dođe u naš studio. Svidjela joj se naša pjesma Fieber koju smo tada snimili. Nina je izuzetno kvalitetna vokalistica i značajna njemačka autorica" rekli su Oomph! nakon izdavanja albuma. Očito je Fieber jako dobro prošao i kod publike pa bi bilo šteta ne izdati tu pjesmu kao singl. Uz singl verziju, na ovom maxi izdanju nalaze se remixevi koje su radili Oliver Beltz, Steve Naghavi (And One) i sami Oomph! Pošto su Oomph! nakon prvog albuma prešli iz čistog ebm zvuka u žestoke electro metal vode, pravo je osvježenje čuti remix koji je radio Steve Naghavi iz grupe And One. Remix je na tragu onog ebm zvuka s kojim su Oomph! započeli svoju uspješnu karijeru koja ih je dovela do velikog ugovora sa Virginom. Maxi cd Fieber osim tih remixeva sadrži i dvije live izvedbe pjesama Unsere Rettung i Gekreuzigt koje su snimljene na njihovom nastupu u Berlinu, 1998. godine.

Oomph! Website