PROJECT PITCHFORK – Existence

Project Pitchfork se mogu pohvaliti desetogodišnjom uspješnom karijerom u Njemačkoj ali i preko velike bare. Njihov novi hit singl Existence dosta se vrtio na MTV-u i Vivi Zwei i najavio je novi album Daimoniom. Trenutno Daimonion uvjerljivo drži prvo mjesto njemačke alternativne top liste (DAC). Project Pitchfork su svojom karijerom zaista predstavili ostvarenje sna svakog alternativnog benda. Iako su njihovi tiraži u 90-im bili izuzetno visoki, Peter Spilles i Juergen Jansen ipak su željeli više, što su i postigli 1997. kada su potpisali ugovor sa Eastwest Records odnosno Warner Music Group Company. Daimonion je drugi po redu album za Eastwest, a licenciran je i na američko/kanadsko tržište. Singl je izdan u dvije verzije. Na jednoj (ovoj predstavljenoj) nalaze se četiri remixa singla, dok druga verzija koja je izašla u limitiranom tiražu ima i dvije nove pjesme koje nisu objavljene na albumu. Odabir remixeva na ovom maxi izdanju nije mogao biti bolji. Engleski VNV Nation trenutno su jedni od najpopularnijih imena na electro sceni, dok se Zeromancer tekođer ne mogu požaliti na uspjeh. Naime prošle su godine na njemačkoj dodjeli alternativnih nagrada GAMA proglašeni najboljim novim bendom. Njihovi remixevi dodaju jedan zanimljiv feeling već ionako odličnom electro wave stilu koji njeguju Project Pitchfork. Ovaj maxi CD zadovoljava sve što se može očekivati od benda i remixeva, a možda i više od toga. Bend je trenutno na turneji po Njemačkoj i ostatku starog kontinenta. Jako dobar nastup imali su prošlog mjeseca u Beču gdje su nastupali zajedno sa Sisters Of Mercy.

Label: EastWest

Project Pitchfork Website