PRIMAL SCREAM – Exterminator

Nakon tri godine produkcije Primal Scream su se vratili sa novim albumom Exterminator. 80-ih su slovili kao inovatori rocka kojeg su uspješno kombinirali sa funky zvukom da bi kasnije početkom 90-ih bili više okrenuti novim trendovima engleske scene. U ono vrijeme to je zaista bilo inovativno, no danas to nije ništa novo. Primal Scream su iskoristili tadašnji povoljan trenutak tako da danas samo sa ponosom mogu gledati svoja starije albume. Svoju su karijeru započeli početkom 80-ih, a utjecaju su im tada bili Suicide, Can pa čak i Public Image Ltd. Osnivač grupe i danas dobro nam poznati Bobby Gillespie, oduvijek je bio poznat po svom eksperimantiranju sa ritmovima, pa je tako na prvom albumu iz 1991. Screamadelica bio više nego očit utjecaj acid housa, dok su druga dva albuma Give Out, But Don’t Give Up (1994.) i Vanishing Point (1997.) bili više okrenuti prema funky i rock zvuku. Novi album Exterminator, korak je dalje od dosadašnjih djela, kako glazbeno tako i tekstualno. Tematika novog albuma povezana je sa temama rata, nasilja i tetorizma, što je u nazivu pokazao prvi singl War Pigs. Taj singl na albumu nosi naziv Swastika Eyes. Primal Scream su za novi materijal uspjeli okupiti izvanrednu ekipu suradnika i producenata: The Chemical Brothers, Bernard Sumner (New Order), Adrian Sherwood, David Holmes, The Automator, Kevin Shields (My Bloody Valentine) i Jaki Liebezeit (Can). Odabir glazbenika koji su surađivali na albumu, garantira "ludnicu" zvukova i stilova koje predstavlja Exterminator. Stilski će Primal Scream ovaj put zadovoljiti mnoge ukuse, od ljubitelja big beata, funka, rocka pa čak i hip-hopa i jazza. Trenutni hit je singl War Pigs (u originalu nazvan Swastika Eyes) koji su radili zajedno sa The Chemical Brothers dok se na maxi cd-u nalaze i dva remixa u njihovoj produkciji. Taj singl je najprogresivniji i najplesniji uradak koji su Primal Scream napravili u svojoj dugogodišnjoj karijeri. Ekipa suradnika i autora koji su radili na ovom albumu je bez sumnje jedna od najzanimljivijih ekipa sastavljena od priznatih autora koja se skupila u posljednih nekoliko godina i napravila jedan dobar album. Ostalo će pokazati vrijeme.

Label: Creation / Sony

Sony Website