A Reflexion Of Synthpop – Volume 2

Teško je danas napraviti dobru kompilaciju elektronske glazbe, jer ih mjesečno u Njemačkoj izlazi najmanje desetak. No Berlinski Maschinenwelt Records je usprkos velikoj konkurenciji electro pop kompilacija uspio napraviti ili bolje rečeno odabrati dobre bendove. Prva kompilacija istog naziva prošle je godine jako dobro prošla, pa se zato išlo u izradu nove druge po redu. Prošlogodišnja je kompilacija predstavila mnoge nepoznate i poznate bendove: Elegant Machinery, Psyche, S.P.O.C.K., Equatronic, Daily Planet, pa čak i ekskluzivni remix grupe Alphaville. Ovogodišnji cd A reflexion of synthpop Volume 2 donosi neke poznate grupe: Beborn Beton, Edenfeld, Avantgarde, Brave New World, no ostatak su uglavnom nova imena sa američke electro pop scene. To je dobar potez, jer neke od njih još nisu poznate europskoj publici. Maschinenwelt Records je najavio i albume grupa Northstar 71 i Floating Point, koje se pojavljuju na ovoj kompilaciji. U cijeli projekt ovog izdanja i ovaj put je bila uključena ekipa poznatog njemačkog electro pop časopisa Re-Flexion (www.re-flexion.de) kako bi medijski promovirali ovaj cd. Maschinenwelt će također uskoro objaviti licencno izdanje američke grupe Cosmicity, album In Perspective koji je objavljen za najpoznatiju američku electro pop etiketu A Different Drum . Osim ovih izdanja, Maschinenwelt ima u planu za prvu polovicu ove godinu objaviti novi album grupe Second Disease koja je svoj prvi album izdala za Zoth Ommog i novu DJ kompilaciju Death 2 Compilation.

Label: Maschinenwelt

Maschinenwelt Website