SACRILEGE – A tribute to FRONT 242

Još jedna u nizu A Tribute To ... kompilacija u izdanju američke kuće Cleopatra Records. Ova kompilacija skoro pa da je osuđena na propast. Cyber-Tec Records su za ovo izdanje odabrali engleske grupe i to uglavnom one koje izdaju za Cyber-Tec. Pošto Cleopatra licenzira sve i svašta, tako su odlučili i izdati ovo izadanje, jer su očigledno mislili da će samo spominjanje imena legendarnih FRONT 242 biti ono presudno u prodavanju ovog izdanja. Odabir pjesama koje su ove grupe obradile je dobar, no mogao je biti i bolji. Grupe kao što su Crisis NTI, K-Nitrate ili Electro Assassin, dobre su kada izdaju svoja izdanja, ali se na ovoj kompilaciji nisu baš izkazala. Dvije grupe ipak izvlače cijelu ovu situaciju i dokazuju da pomalo loša kompilacija i ne mora na kraju ispasti tako loša kao što se to na prvo slušanje može činiti. ESKIMOS & EGYPT i VNV NATION ipak su uspjeli dodati trunku optimizma sa svojim odličnim obradama hitova Headhunter, Circling Overland i Dsmo. Ovakva kompilacija koja obrađije jednu od najutjecajnijih i najkvalitetnijih imena techno i electro scene 80-ih, zaslužila je veču angažiranost grupa koje su se upustile u ovaj zahtjevan posao, ali i bolji odabir grupa. Kad bi uz Eskimos & Egypt i VNV Nation na ovoj kompilaciji bili zastupljeni drugi kvalitetni i popularni današnji bendovi onda bi ovom izadnju bio uspjeh više nego siguran. Sacrilege - A Tribute to FRONT 242, na kraju ostaje samo još jedna kompilacija u nizu osrednjih izdanja koja se na prvi pogled čine zanimljivim, ali nakom pomnijeg promatranja, odnosno slušanja, ubrzo prelaze u zaborav. Dobar posao su obavili dizajneri omota ovog cd-a. Barem nešto.

Label: Cleopatra Records

Cleopatra Website