ROGER SANCHEZ – First contact

Barem jednom godišnje pojavi se singl koji će obilježiti ljeto i klupsku scenu. Ove godine definitivno pobjeđuje Roger Sanchez i njegov fenomenalan singl Another chance. Ovaj legendarni house DJ izdao je svoj prvi singl Luv Dancin prije desetak godina, a prvi album bio je najavljen još prije tri godine. Roger je htio isproducirati album do najsitnijih detalja tako da se izdavanje debitantskog albuma odužilo. No nema veze, jer je album First contact konačno tu. Another chance je singl koji je uspio skoro nemoguće. S nulte pozicije katapultiranje na prva mjesta britanske i njemačke top liste singlova i postao definitivno ovogodišnji ljetni hit broj jedan. Ova vesela pjesma može pomalo svoj uspjeh zahvaliti sampleu koji je Roger Sanchez uzeo iz pjesme I won't hold you back, grupe Toto. First contact je vrhunski debitantski album o kojem će se još dugo govoriti i pisati. Roger Sanchez je već dvadeset godina DJ i utjecao je na mnoge današnje producente i autore: Basement Jaxx, Junio Sanchez, a surađivao je i najpoznatijima: Underworld, The Police, Janet Jackson, St. Etienne, Texas, Daft Punk, Armand Van Helden. Na albumu First contact se osim trenutnog hit singla Another chance nalazi i nešto stariji singl I never knew. Klupski hitovi mogli bi biti Ventura ili Contact, a ima tu i potencijalnih novih hitova od kojih su najzanimljiviji discoidna pjesma Nothing 2 Prove na kojoj gostuje Sharleen Spiteri iz grupe Texas ili pjesma You can't change me koju je Roger napisao u suradnji sa svojim prijateljem Armand Van Heldenom, a vokale je posudila N'Dea Davenport iz Brand New Heavies. First contact nije običan house album, već je to savršen odabir onog najboljeg što nudi house, old school electro, latino ili funk.

Label: Epic/Sony

Roger Sanchez Website