SCISSOR SISTERS – Ta-Dah

Scissor Sisters su kao stvoreni za ljubitelje retro zvuka. Ta-Dah je album koji s lakoćom kombinira pop, glam rock, jazz, funk, techno, electro, disco, pa čak i malo countryja. Prošle su dvije godine od debitantskog albuma, a ovaj bend iz New Yorka još uvijek ima puno nepresušnih glazbenih ideja. Najbolji odabir za povratak je još uvijek aktualni hit singl I Don’t Feel Like Dancin’ na kojem su surađivali sa Eltonom Johnom, koji je imao veliki glazbeni utjecaj na njihov prvi album Scissor Sisters. No njihova kolaboracija sa ovom legendom ne prestaje na početku albuma, već se obnavlja u pjesmi Intermission. Od utjecaja tu se opet mogu čuti: Bee Gees, Leo Sayer ili George Michael. Čini se da su svi odahnuli, bend, fanovi i kritika, jer ipak, drugi album je najzahtjevniji ako se uzme u obzir veliki uspjeh njihovog debitantskog materijala i hitova poput Numb, Take your mama out, Laura, Mary, Filthy/Gorgeous i najkomercijalnijeg singla, obrade Pink Floyda, Comfortably Numb. Teško je skrenuti pažnju na neke druge favorite s novog albuma, no možda bi mogli spomenuti I can’t decide ili Kiss you off, na kojoj se kao glavni vokal za promjenu pojavljuje Ana Matronic, jedina djevojka u bendu. Sve je dobro prošlo, novi album je tu, htjeli to mi ili ne. Neki će reći da je prvi CD Scissor Sisters bio bolji, drugi će hvaliti ovaj zahtjevni projekt u obliku drugog albuma. Ta-Dah je na neki način isto tako zabavan album kao i onaj iz 2004. Teško je svima udovoljiti, no jedno je sigurno, Scissor Sisters su jedan od najzanimljivijih bendova koji se pojavio od početka novog stoljeća. I da ne zaboravim na kraju. Ako ste u posljednje vrijeme propustili nastupe nekih dobrih bendova, onda nikako, “ali nikakao”, “niti u ludilu” nemojte propustiti gledati Scissor Sisters uživo. Naravno, sve ovisi koliko će blizu nas nastupati.

Label: Universal

Scissor Sisters Website