SOPHIE ELLIS-BEXTOR – Read my lips

Jedan od najpoznatijih plesnih hitova iz 2000. i broj 1 u Velikoj Britaniji je definitivno Groovejet (If this ain't love), DJ-a i producenta Christiana Spillera poznatijeg samo kao Spiller. Ako ste tada obožavali i plesali na tu stvar onda nikako niste mogli previdjeti ženski glas zbog kojeg je ta pjesma i postala internacionalni komercijalni hit. Spillerov je originalni Groovejet naime bio klupski hit, no radilo se o verziji vez vokala, pa je tek nakon dosnimavanja vokala Sophie Ellis-Bextor ta pjesma zasjala u punom sjaju. Njeni trenutni hitovi Take me home i Murder on the danceflore izbacili su ju u sam vrh britanske scene. Iako je album Read my lips bio izdan još u rujnu prošle godine, čini se da je ostao nezapažen, jer je objavljen u krivo vrijeme, baš onda kada se najžešća bitka u Velikoj Britaniji vodila između novih albuma Kylie Minogue i Voctorie Beckham. Sophie Ellis-Bextor je nakon nekog vremena napravila veliki bum svojim singlom Take me home i najnovijim Murder on the danceflore, pa je i album Read my lips zasluženo skočio u top 3 najprodavanijih albuma u Velikoj Britaniji.
U ožujku se očekuje reizdanje albuma Read my lips koji bi u novom izdanju trebao sadržavati i nekoliko novih pjesama, a najvjerojatnije i Groovejet (If this ain't love). Read my lips je izrazito radiofoničan pop album na kojem je znalački fuzionirano nekoliko stilova, od disca, funka, housea, pa čak i nešto malo synthie popa. Osim prije spomenutih singlova ima tu još pjesama koje bi mogle biti objavljene u formi singla: Everything falls into place, Lover, I believe, Is it any wonder. Sophie zaslužuje titulu ovogodišnje kraljice popa i sve je bliže Madonni i Kylie Minogue.

Label: Polydor

Polydor Website
2002. Elektronski Zvuk