SOFT CELL – The very best of Soft Cell

Na sam spomen imena grupe, odnosno dua Soft Cell, prosječni će se slušatelj odmah prisjetiti njihovog hita koji im je obilježio karijeru. To je naravno Tainted Love, obrada singla koji je Gloria Jones pjevala 60-ih godina sada već prošlog stoljeća. Tainted Love je Marca Almonda i Davea Balla katapultirao 1981. godine u sam vrh britanske top liste singlova. Ta singlica je te iste godine bila najprodavanija u Velikoj Britaniji i otvorila im je vrata prema internacionalnom uspjehu. Marc Almond i Dave Ball u to su vrijeme bili pioniri i inovatori stila koji je dobio naziv electro pop. Prvim albumom Non-Stop Erotic Cabaret, Soft Cell su samo učvrstili status inovativnog benda. Usljedili su Non-Stop Ecstatic Dancing, The Art of Falling Apart i This Last Night in Sodom koji je objavljen 1984. godine. Ujedno je to bio njihov posljedni album sve do kraja 90-ih kada ponovo počinju zajedničku suradnju. Marc Almond je nakon raspada osnovao dva projekta Marc and the Mambas i Marc Almond and the Willing Sinners, a 80-ih započinje solo karijeru i izdaje nekoliko izuzetno uspješnih singlova od kojih je najpoznatiji britanski broj 1 Something's got a hold of my heart kojeg je otpjevao u suradnji sa legandarnim Gene Pitneyem. Dave Ball je također zaplovio u solo vode i osnovao techno projekat pod nazivom Grid. Trenutno Marc i Dave rade na novom albumu i opet su u središtu pažnje zbog sve učestalijeg populariziranja novog romantizma i electro popa. Novi bendovi i autori: Fisherspooner, Zoot Woman, Ladytron ili Tiga, samo su neki od novih snaga koji spominju Soft Cell kao svoj uzor. 90-ih se na tržištu pojavilo nekoliko Soft Cell kompilacija s največim hitovima no ova nova zanimljiva je zbog dva nova remixa singlova Tainted Love i Say hello, wave goodbye. S druge pak strane Marilyn Manson trenutno ima veliki uspjeh sa svojom verzijom singla Tainted Love što je još jedan pokazatelj popularnosti i utjecaja kojeg su Soft Cell imali na pop, ali i nezavisnu elektronsku glazbu 80-ih i 90-ih.

p+c 2002.
Label: Mercury

Marc Almond Website