S.P.O.C.K. – 2001: a S.P.O.C.K. odyssey

Novi je album švedske grupe S.P.O.C.K. moram priznati malo remek djelo. Švedska je poznata po svojim electro pop junacima od kojih S.P.O.C.K. zauzimaju počasno mjesto. Postoje već 13 godina, a ovo im je peti album. Njihov veliki hit Never trust a Klingon još se i danas često vrti na electro pop partyjima diljem Europe. Popularnost tog singla rezultirala je prošlogodišnjim reizdavnjem te pjesme u novoj modernijoj verziji Klingon 2000. No vratimo se na novi album 2001: a S.P.O.C.K. odyssey. Tri člana skrivaju se iza umjetničkih imena: Android, Crull-E i Yo-Haan, jer smatraju da je njihova glazba važnija od njihovog identiteta. Posljednji album S.P.O.C.K.: 1999 bio je također veliki hit, no ovo novo izdanje je ipak nešto najbolje i najkomercijalnije što su do sada napravili. Prava pop atmosfera na ovom albumu dolazi do izražaja više nego što je to bio slučaj na nekom od starijih albuma. Prvi singl Where rockets fly vrti se na komercijalnim švedskim radio postajama što je još jedan dokaz kvalitete. Komercijalniji zvuk ovog albuma mogao bi se usporediti npr. sa grupama Pet Shop Boys ili Human League. 2001: a S.P.O.C.K. odyssey je razrađen u tančine i produkcijski zaslužuje čistu peticu. Iako prije nisam bio veliki simpatizer ovog trojca, ipak moram priznati da je ovaj album promijenio moje razmišljanje. Osim glazbe, S.P.O.C.K. nisu ni ostatak albumu prepustili slučaju. To se ponajprije odnosi na vizualni dio albuma. Omot je radio poznati španjolski strip autor Daniel Torres, a za fotografije grupe je zaslužan Johan Berglund, koji je 1999. godine bio proglašen forografom godine. 5. ožujka izlazi novi singl Queen of space, makar bi mi bio draži Back on Mars ili Reactivated. No nikad se ne zna. Možda jedna od ovih pjesama ipak na kraju izađe kao singl.

Label: SSC/Bloodline

S.P.O.C.K. Website