SVEN VÄTH – Contact

Iznenađujuće dobar singl još boljeg naziva Dein Schweiss (tvoj znoj) već se nekoliko tjedana vrti na svim poznatijim satelitskim tv postajama (MTV, Viva Zwei, ...), a zaokružen je novim albumom Contact. Sven Vätha ne treba posebno predstavljati, jer radi se o jednom od najistaknutijih njemačkih DJ-a i autora u posljednjih desetak i nešto više godina. Veliku je popularnost stekao svojim prvim projektom OFF i singlom Electrica Salsa, a kasnije kao jedan od predvodnika i začetnika poznate Frankfurtske techno scene. Usljedili su albumi An Accident In Paradise 1992.) i veliki hit singl La Esperanca, The Harlequin - The Robot & The Ballet-Dancer (1994.) i Fusion (1998.). Sven je također u međuvremenu osnovao i nakladničke kuće Harthouse i Eye-Q, a otvorio je i klub Cocoon (www.cocoon.net) i booking agenciju koja slovi kao jedna od najboljih u Njemačkoj. Ovih je dana objavio i novi, četvrti po redu album Contact. Nakon dosta godina Sven Vath je opet počeo koristiti svoj vokal, tako da njegov novi materijal dobiva i novu dimenziju. Album započinje minimalističkom temom Pathfinder (nadam se i idućim singlom) koja je na tragu elektronske glazbe njemačkih pionira Kraftwerk ili sličnih grupa. Album se nastavlja u minimalističkom elektronskom tonu ili kako bi englezi rekli intelligent techno. Dein Schweiss je fenomenalan singl koji će svakog boljeg poznavatelja elektronske glazbe podsjetiti na nezaboravni njemački duo D.A.F. iz 80-ih godina i njihovu minimalističku produkciju. Sven Vath je želio ovim singlom stvoriti atmosferu tih starih njemačkih grupa, a da pri tome ne zvuči kao plagijator u čemu je i uspio, stvorivši originalan hit koji će obilježiti ovogodišnju elektronsku produkciju. Ostatak materijala također je više nego dobar i bit će prava poslastica za sve ljubitelje kvalitetne i inteligentnije elektronske glazbe. Ako volite izdanja engleske kuće Warp Records i njihovih izvođaća: Aphex Twin, Autechre, Plaid ili novije materijale Westbama, onda je Contact onaj album koji morate potražiti u nekom boljem cd shopu. Contact nije samo album, već i projekat frankfurtskih stilista i dizajnera koji su bili aktivno uključeni u koncepciju i izradu omota albuma i video spota. Od veljače ove godine, Sven Väth se nalazi na velikoj turneji na kojoj će kako je rekao imati trideset tri nastupa u nešto manje od tri mjeseca. Nakon albuma Fusion prirodnim sljedom događaja došao je onaj pravi Contact.

Sven Väth's Website