SVEN VÄTH – Retrospective 1990-97

Nakon izuzetno uspješne 2000. godine i izdavanja albuma Contact (njemački top 40) i hit singla Dein Schweiss koji se tjednima nalazio na visokim pozicijama njemačke top liste singlova, Sven Vath nas je razveselio nekom vrstom Best Of albuma, točnije retrospektivom radova od 1990. do 1997. godine. Devet tema na ovom CD-u predstavlja nešto solo radova, ali i suradnju na projektima kao što su: Zyon, Barbarella, Astral Pilot, Vernon i Metal Master. Sve ove teme obuhvaćaju glazbenu atmosferu poznatih nakladničkih kuća Eye-Q, Harthouse i kultnog kluba Omen koji je danas nažalost zatvoren. Od Svenovih najpoznatijih djela tu su An accident in paradise i L'esperanza. Retrospective 1990-97 je zaista odličan album njemačkog oca techno glazbe, ali moram priznati da sam ostao razočaran što se na ovom izdanju ne pojavljuje originalna verzija fenomenalnog singla L'esperanza, već M. Mayer Edit koji nema nikakvih dodirnih točaka sa originalom. Ovo je zaista veliki propust ovog kompilacijskog albuma. U nekim drugim zemljama to se neće smatrati nedostatkom, jer kod njih izlaze i CD singlovi, što još uvijek (nažalost) nije praksa kod nas. L'esperanza je izdana kao maxi singl i osim original verzije sadrži remixeve za koje su zaslužni Paul Van Dyk, M. Mayer i Derrick Carter. Singl je na njemačkom dance chartu prvi tjedan po objavljivanju zasjao na izvrsnom četvrtom mjestu. Za one prave fanove objavljen je i dvostruki CD Retrospective 1990-97, koji na drugom CD-u donosi još neke Svenove originale, ali i remixeve. No i nadalje mi nije jasno zašto se na ovom izdanju ne nalazi originalna verzija L'esperanza. Šteta. Baš šteta.

Label: WEA

Sven Väth's Website