JIMI TENOR – Organism

Dobro nam poznati Finski glazbenik, ljubitelj elektronske produkcije i jazza, Jimi Tenor predstavlja novi album "Organism". Iako smo se već mogli posladiti prošlogodišnjim Jimijevim izdanjima, mini albumom Venera i singleom Year Of The Apocalypse, šlag na tortu dolazi u obliku novog albuma. Može se reći da Organism nastavlja gdje je album iz 1997. Intervision stao. Sve je više novih utjecaja, od gospel glazbe, preko moderne glazbe 60-ih, pa do vidljivog utjecaja poznatog autora Afrika Bambaataa. Organism kao cjelina dosta varira, tako da se kod Tenora nikada ne zna što će učiniti sljedeće, jer je uvijek pun iznenadnih preokreta. Atmosfera albuma je pomalo čudna. U jednom trenutku dobijate osjećaj da slušate lagane opuštajuće jazz melodije dok u drugom glazba postaje noćna mora iz horror filmova. No čini se da Jimi Tenor voli takav način rada, smirivanja i plašenja slušatelja. Kao što je sam objasnio, ta je raznolikost pozitivna jer nikada vam neće biti dosadno slušanje njegovih izdanja. Kako bi razbio dosadu, Jimi je na prošlogodišnjoj turneji impresionirao svoje fanove tako što je na nastupe dolazio sa srebrnom kapom dugačkom oko 5 metara. To govori sve o šaljivoj naravi ovog zanimljivog glazbenika. Omot albuma također je rađen nešto drugačije od njegovih dosadašnjih izdanja i dosta podsječa na ugođaj filma "Otok Dr. Moreaua". Album Organism je sniman u Berlinu, Londonu, New Yorku, Barceloni i Jimijevom rodnom gradu Lahti u Finskoj, što samo po sebi govori da inspiraciju crpi na različitim mjestima na svijetu.

Label: Warp

Warp Website