TURNTABLEROCKER – Classic

Iznenađujuće je ponekad kako debitantski album može biti toliko dobar. Turntablerocker (www.turntablerocker.com) je projekat dvoje istaknutih njemačkih hip-hop producenata i DJ-a. Kakve to veze ima s elektronskom glazbom kakvu obrađuje elektronska zvukovnica? Vjerujte ima. O kome je zapravo riječ? Jedan od autora je Hausmarke, poznatiji kao MC i DJ grupe Die Fantastischen Vier, a drugi je DJ Tomilla, jedan od najpoznatijih hip-hopera u Njemačkoj. Zajedno su radili na albumu Hausmarke - Weltweit. Jedna od pjesama na tom albumu zvala se Turntablerocker i bila je početak onoga što će kasnije prerasti u pravi bend. Album Classic je točka na i, u njihovoj zajedničkoj suradnji i nakon hit singlova A little funk i No melody, ovaj je album pogodak u sridu. Djelomično se Classic nalazi između housea i hip-hopa no naglasak je stavljen i na r'n'b i funk 80-ih. Možda bi ga bilo bolje nazvati nekom vrstom big beat albuma. Čini se da pokušavaju raditi nešto u stilu Fatboy Slima, no Norman Cook je iskreno rečeno nedodirljiv u svojoj originalnosti. Turntablerocker imaju sjajnih točaka na albumu i ne bi trebali težiti nečemu što ne mogu biti. Originalni jesu i imaju smisla u povezivanju stilova što danas nije čest slučaj kod nekih drugih plagijatora. Classic je stilski raznolik album i ima svega od navedenog, što je dovoljno za 60 minuta dobre zabave. Osim dobre glazbene zabave, ovaj cd sadrži i CD Extra dodatak, odnosno dva dodatka, a to su videospotovi za singlove A little funk i No Melody.

Label: Columbia/Four

Turntablerocker Website