VELVET ACID CHRIST – Fun with knives

Činjenica je da Bryan Erickson svakim novim Velvet Acid Christ albumom postaje sve bolji i kvalitetniji, pa se tako novim albumom Fun With Knives približio današnjoj eliti underground electro / industrial scene. Na novom albumu fascinantna je mješavina stilova: dark electro, gothic, goa trance, pa čak i elemenata trip hopa, što na najbolji način prikazuje da današnja ili bolje rečeno glazba 21. stoljeća nema i neće imati granica. Više je nego očito je da će se pomalo stari stilovi izgubiti (neki se već jesu), a rađat će se novi. Jedan od takvih primjera je i Velvet Acid Christ koji izuzetno kvalitetno udružuje underground zvuk i komercijalnije stilove. Svaka čast. Na novom albumu također ne nedostaje klupskih hitova od koji valja izdvojiti Decypher koja otvara album, zatim The Dark Inside Me, Icon ili Fun With Drugs, pjesma koja je izdana i kao maxi single. Na tržištu se također pojavila i limitirana verzija (2500 primjeraka) albuma ili tzv. Ltd Boxset Fun With Razors koji sadrži album Fun With Knives, maxi cd i iznenađenje. Po samom nazivu albuma može se steći dojam da se album bavi temama nasilja i slično, što je točno, jer je Bryan želio stvoriti takvu koncepciju albuma koja će se negativno osvrnuti na američku svakodnevicu, punu ubojstava i nasilja. Ovim albumom želio je dati svoj doprinos u borbi protiv današnjeg okrutnog svijeta i nasilja u njemu koje nije ograničeno samo na Ameriku, već je postalo svakodnevica i na našem kontinentu. Odlična atmosfera albuma obogačana je mnoštvom filmskih samplova koji samo pridonose boljoj kvaliteti novog albuma i dodaju "ono nešto". Bryan Erickson prikazao je ovim izdanjem da je VAC bolji no ikada, što se tiče produkcije i tehničke opremljenosti njegovog novog studija. Definitivno je "Fun With Knives" jedan od najboljih electro / industrial albuma ovog ljeta, a bez sumnje će biti i jedan od ponajboljih albuma godine.

Label: Dependent/Metropolis

Velvet Acid Christ Website