VNV NATION – Empires

Engleska scena je u 80-im dala jedan od najznačajnijih ebm sastava Nitzer Ebb i sve do danas je kaskala u electro / industrial produkciji. Posljednjih nekoliko godina u Engleskoj su se pojavili izuzetno kvalitetni novi bendovi kao što su Bio-Tek, New Mind i jedan od trenutno najatraktivnijih VNV NATION. Iako su započeli sa radom prije skoro desetak godina, tek su 1995. potpisali ugovor i izdali prvi album Advance & Follow za tadašnju njemačku kuću Discordia. Početkom 1998. godine prelaze na Off Beat i izdaju album Praise The Fallen i EP Solitary. Prošla je godina bila njihova najuspješnija u karijeri, jer su sa tim izdanjima osigurali visoko mjesto na današnjoj sceni. Američka kuća Wax Trax!/TVT ove je godine reizdala album Praise The Fallen koji je pobudio veliku pažnju američke publike. Inače su Wax Trax!/TVT poznati po izdanjima grupa Ministry, Nine Inch Nails, Sister Machine Gun, Gravity Kills i danas slove kao jedna od najznačajnijih kuća američke scene. Krajem ovog ljeta VNV NATION su izdali novi singl Darkangel koji je odmah po objavljivanju ušao na prvo mjesto njemačke DAC top liste i zadržao se nekoliko tjedana kao jedan od najprodavanijih nezavisnih singlova ove godine. S nestrpljenjem se očekivao novi album koji je najavljen za listopad. Konačno je došao dan za objavljivanje novog albuma Empires. Riječ je o visoko kvalitetnom produkcijskom materijalu koji je samo potvrdio epitete po kojima VNV Nation danas slove kao jedan od najkvalitetnijih nezavisnih electro bendova. Sama ideja s kojom su Ronan Harris i Mark Jackson osnovali VNV Nation zadržala se do danas. Kombinacija elektronske produkcije usko povezane sa orkestralnim melodijama i atmosferom filmskih glazbenih kulisa. Možda ova kombinacija zvuči pomalo čudno, no to je najlakši način kako bi se VNV Nation mogli opisati. Najblaže rečeno, nakon prvog slušanja njihovih pjesama postajete ovisnici o njihovoj glazbi. Melodioznost i pop ugođaj koji zrači iz njihovih pjesama jedan je od najboljih noviteta koji su se mogli čuti na electro sceni u nekoliko posljednjih godina. Uz singl Darkangel, novi album donosi još nekoliko potencijalnih hit singlova: Kingdom, Rubicon ili Legion. Osobno smatram da je ovo album mjeseca i bez sumnje će ubrzo zasjati na prvom mjestu najprodavanijih alternativnih izdanja na njemačkoj DAC listi albuma.

Label: Mindbase/Dependent

VNV Nation Website