WARP 10+3 Remixes – 2 x CD

Prošlo je dvanaeset godina otkakao su Steve Beckett i Rob Mitchel otvorili malenu prodavaonicu ploča u Sheffieldu i nazvali je Warp Records. U to vrijeme bilo je gotovo nezamislivo otvoriti nezavisnu prodavaonicu ploča kad je na engleskoj sceni harala poplava hitova u produkciji Stock, Aitken and Watermann. Steve i Rob vjerovali su u svoj san i počeli DJ-ima prodavati ploče sa Chicago i Detroit house scene. Dvije godine kasnije osnovali su nakladničku kuću WARP Records, a sve ostalo danas je povijest. Warp je bez sumnje imao presudan utjecaj na nezavisnu techno, ambient i house englesku scenu krajem 80-ih i početkom 90-ih, pa stoga danas slovi kao jedna od najkvalitetnijih engleskih kuća i uživa visoki status poštovanja u svijetu. 1989. godine Warp Records je sa svojim prvim izdanjima odlično startao, a jedan od prvih autora koji je počeo izdavati svoja izdanja na Warp-u bio je Richard Kirk (ex Cabaret Voltaire) pod imenom SWEET EXORCIST. Prekretnicu su napravili LFO sa svojim debitantskim izdanjem WAP 005 koji je samo u Engleskoj prodan u ono vrijeme nevjerojatnih 120.000 primjeraka. Ubrzo je Warp okupio mlade snage i počeo izdavati Aphex Twin, Autechre, Black Dog, i druge. Oči velikih distributera i nakladnika bile su uprte u Warp izdanja, pa ih danas distribuira veliki EMI Music. Kako bi obilježili deset godina uspješnog postojanja, ovih dana na tržištu su se pojavile 3 dvostruke kompilacije koje predstavljaju tri faze značajne sa razvoj engleske elektronske glazbe, ali i Warp Records. Prva u nizu kompilacije je WARP10+1 INFLUENCES koja predstavlja one najznačajnije autore i njihove stare ploče koje su izlazile u periodu od 1986. - 1990. Neki od njih su: 808 State, Model 500, Unique 3, Juno, Mr. Fingers, Adonis, Master C & J, Rhythm is rhythm, Italo Rockers, i drugi. Druga dvostruka kompilacije nosi naziv WARP10+2 CLASSICS 89-92 koja predstavlja prve i najznačajnije singlove koje su izdavali Warp Records i njihovi autori od 1989. - 1992. Ovo je izuzetno zanimljiva kompilacija sa starijim radovima: LFO, NIGHTMARES ON WAX, SWEET EXORCIST, DJ MINK, FORGEMASTERS i drugi. Treća i posljednja kompilacija odnosi se na remixirane verzije nekih od najpoznatijih singlova, pa stoga i naziv WARP10+3 REMIXES. Remixes predstavlja Aphex Twin (Richard Devine mix), LFO (Surgeon mix), Sweet Exorcist (Jimi Tenor mix), Autechre (Jim O'Rourke mix), Boards Of Canada (Stereolab mix), Tricky Disco (Plone mix), ... itd, itd. Ove tri kompilacije predstavljaju odično upoznavanje sa engleskom intelligent techno scenom i njenim počecima. Danas WARP okuplja elitu izvrsnih autora: Aphex Twin, Jimi Tenor, Autechre, Red Snapper, Nightmares On Wax, Plaid, Plone, Squarepusher, ... i nezaobilazan je čimbenik engleske, ali i svijetske elektronske produkcije.

Label: WARP

WARP Website