:WUMPSCUT: – Boeses junges fleisch

Rudy R. kao :Wumpscut: jedan je od najistaknutijih autora tvrđe elektro produkcije. Novi album "Boeses Junges Fleisch" dolazi kao šlag na tortu nakon odličnog singlea "Totmacher" izdanog u travnju ove godine kao dvostruki cd. Iako je novi album bio najavljivan kao "Eevil joung flesh", do promjene imena došlo je u posljednjem trenutku, pošto je Rudy odlučio sve tekstove otpjevati na materinjem njemačkom jeziku i tako izmjeniti ime albuma, ali ne i samo značenje. U priloženoj knjižici nalazi se popis samplova koji su korišteni na albumu, tako da su primjerice u pjesmi Flucht korišteni samplovi iz filma Alein 3, zatim u pjesmi Sehnsucht samplovi iz filma Legends of the fall, dok pjesma Draussen sadrži sample iz live izvedbe pjesme Please grupe U2. Novo Rudyjevo djelo i nadalje predstavlja žestoku i dosta mračnu elektro produkciju koja se počela kretati prema modernijim tehnologijama, tako da su žestoki analogni i industrial zvukovi i buka sa starijih izdanja sada zamjenjeni sa zvukovljem koje karakterizira modernu elektronsku glazbu, usudim se i reči techno produkciju. Taj glazbeni pomak zaslužuje pohvale, jer smatram da modernijim izričajem :Wumpscut: može biti samo bolji i bolji. Obična industrijska buka više nije toliko u modi. Jedanaest novih pjesama uključujući i single Totmacher novo je remek djelo majstora is LA-a (Landshut, Njemačka). Single se trenutno nalazi među tri najprodavanija alternativna singlea u Njemačkoj, dok će i album Junges Boeses Fleisch bez sumnje uskoro doći do te pozicije, ako ne i više. Već sada nakon kratkog vremena po objavljivanju albuma, mnogi alternativni glazbeni kritičari i alternativni časopisi opisuju ovaj novi album kao jedno od najznačajnijih i najboljih materijala na ovogodišnjoj elektro sceni.

Label: Beton Kopf Media

:Wumpscut: Website