:WUMPSCUT: – BlutKind / BloodChild

Konačno dugo najavljivani novi/stari :W: album. U biti ne radi se o novom materijalu već o starim materijalima koje je Rudy R. izdao 1991. i 1992. godine na kazetama, a bili su to albumi Defcon i Small Chambermusicians. Te dvije kazete danas je nemoguće nabaviti, pa se stoga Rudy odlučio za ponovno izdavanje u obliku digitalnog zapisa na cd-u. Ovaj dvostruki cd osim prva dva albuma, sadrži još nešto do sada neobjavljenog materijala i dvije nove pjesme: Hang Him Higher i Praise Your Fears. Blut Kind je bio najavljivan još prošle godine nakon izdavanja posljednjeg studijskog albuma Boeses Junges Fleisch, stoga se s nestrpljenjem očekivao početak ove godine upravo sbog objavljivanja starih materijala koji su bili izdani u nekoliko stotina komada, a sada će biti konačno dostupni na cd-u tisućama fanova mračnih tonova glazbenog opusa Rudyja Ratzingera poznatijeg kao Wumpscut. Ti stariji materijali su dosta bučni, žestoki, ali i orkestralni sa ukomponiranim mračnim tonovima underground elektronske produkcije. Zanimljivo je kroz taj stari materijal pratiti glazbeni put ovog danas izuzetno cjenjenog autora. Američka kuća Metropolis Records licencirat će ovaj album na svoje tržište kao što je to bilo i sa posljednjim albumom i singlovima koju si bili rađeni na engleskom jeziku posebno za američko tržište. Blut Kind neće biti dvojezično izdanje, barem što se pjesama tiče, jer su sve u originalnoj izvedbi, dok će jedino album na američkom tržišti nositi naziv Blood Child. Očigledno amerikanci slabo govore strane jezike kad im se sve treba prevađati.

Label: Beton Kopf Media

:W: Website