YAZOO – Don't Go/Situation 1999 Mixes

Zašto amerikanci mijenjaju imena grupama? To valjda samo oni znaju. YAZOO će uvijek biti Yazoo, a otkud se sad pojavljuje ime Yaz, to stvarno ne bih znao. No nije važno ono što se može pročitati na omotu već ono što se može čuti odnosno cd i glazba na njemu. Neka vas ovo ime na zbuni, jer se ipak radi o grupi Yazoo. Muško-ženski projekat Yazoo koji je osnovao Vince Clarke kada je 1982. godine napustio Depeche Mode, zajedno sa ugodno popunjenom pjevačicom Alison Moyet (www.alisonmoyet.com) i danas slovi kao jedan od najkvalitetnijih pop bendova 80-ih iako su izdali samo dva albuma. Mute Records je ove godine izdao Best Of kompilaciju jednostavnog naziva Yazoo - The Best Of. Uz taj album na tržištu su se također pojavili najnoviji mixevi najpoznatijih singlova: Only You, Don't Go i Situation. Reprise Records su napravili dobar potez time što su na jedan cd uvrstili dva maxi singla Don't Go i Situation u najnovijim 1999 mixevima. Iako su pretjerali sa mnoštvom remixeva kojih na ovom cd-u ima devet, odnosno tri od pjesme Don't Go i šest od Situation. Nove verzije su koliko toliko dobre, neke više neke manje. Najviše me razveselilo objavljivanje pjesme Situation na cd-u, jer se taj singl nije pojavio ni na jednom od dva albuma koje su Yazoo izdali. Bio je objavljen samo na singl vinilnom izdanju, pa je objavljivanje te pjesme na cd-u pun pogodak. Smatram da se još uvijek više isplati kubiti oba albuma nego Best Of kompilaciju koja nažalost ne sadrži neke od drugih pjesama koje nisu bile singlovi, ali su svakako zaslužile da ih se uvrsti u kolekciju ponajboljih pjesama.

Label: Reprise/Mute

Mute Website