YELLO – Motion picture

Ovaj švicarski duo ne treba nikakvo posebno predstavljanje. YELLO je najpoznatiji bend koji je Švicarska ikada imala, a isto tako jedan od najinovativnijih bendova 80-ih. Usudio bih se reći da su Yello još u 80-im uz npr. Kraftwerk imali ključnu ulogu u stvaranju modernih elektronskih stilova i techno pokreta što im je osiguralo počasno mjesto u pop i elektronskoj glazbenoj produkciji. Iako ih je Carlos Peron napustio nakon nekoliko izdanja, Dieter Meier i Boris Blank odlično su se snašli i tijekom godina predstavili nam svoj prepoznatljivi progresivni zvuk sa hitovima kao što su: The Race, Tied Up, Jungle Bill, i drugi. Ova godina mogla bi se okarakterizirati kao njihov veliki povratak. Novi album Motion Picture, deseti je studijski album u njihovoj karijeri. Novi singl skinut sa albuma je Squeeze Please, a iduće godine pojavit će se kao glazbena podloga za novu televizijsku reklamu poznate auto kuće Seat. Album Motion Picture ne predstavlja ozbiljniji zaokret u njihovoj karijeri, jer Yello uvijek ostaje Yello. Bez prepoznatljivog Dieterovog vokala to ne bi bilo to. Glazbeno zvuče nešto modernije i vidljivo je da pripadaju ovom vremenu, iako su u svojoj karijeri uvijek radili aktualnu glazbu, dok su ponekad bili i ispred svog vremena. Sve što se očekivalo od novog materijala to se i ostvarilo. Prepoznatljivi Yello ritmovi i duboki Dieterov vokal koji je njihov zaštitni znak. Album nije rađen za film kao što se možda može dobiti dojam iz naziva. No ipak Boris Blank je napravio temu Cyclops za istoimeni film kojem će on biti producent. Film će biti sniman za Paramount Pictures sa tematikom promjene milenija. Dobar uvid u zvuk i sliku novog albuma možete dobiti i na njihovim internet stranicama www.yello.ch ili www.yellomusic.de

Label: Mercury

Yello Website