ZEROMANCER – Clone your lover

Grupa Seigmen bila je najpopularnija Norveška alternativna grupa, no zbog nama nepoznatih razloga prošle se godine raspala. Preostali članovi koju su se i nadalje htjeli baviti glazbom, oformili su novi bend Zeromancer koji je ovih dana izdao debut album Clone your lover, za Norvešku kuću Pleasuredisc dok je za distribuciju zadužen veliki Sony, odnosno Epic. Za razliku od Seigmen, Zeromancer "praše" žestoki industrial rock. Prvi singl Clone your lover imao je zapažen uspjeh na alternativnim top listama, a istoimeni album već su kritičari opisali kao jedan od najboljih ovogodišnjih albuma. Čak su išli toliko daleko da su ga svrstali u kategoriju najboljih albuma novog stoljeća. Dosta ga uspoređuju sa remek djelima Nine Inch Nails - Preety hate machine ili First last and always grupe Sisters Of Mercy. U neku ruku to bi moglo biti točno, jer ovaj debut album ima dosta dodirnih točaka sa stilovima spomenutih grupa. Po pozitivnim kritikama ostavili su daleko iza sebe neke druge ljetne debut albuma grupa: Pain, Mdmfk ili A Perfect Circle. Očit je utjecaj američke industrial scene, otkako svi članovi Zeromancera žive u Los Angelesu. Clone Your Lover je produkcijski i autorski dosta snažan album koji polako nadilazi već dosadne američke industrial rock projekte. Očito da Amerika treba mlade snage sa starog kontinenta, kako bi se konačno pokrenula i možda počela stvarati kvalitetniji industrial ili bolje bi to bilo nazvati electro metal. Tamo gdje je Seigmen stao, Zaromancer nstavlja, ali kvalitetnije.

Label: Pleasuredisc

Zeromancer Website